Friday, October 03, 2008

Nytt i Garderoben













Sommaren ar har. Jag behover nog nagot rott. Jag har alldeles far fa svarta cardigans. (Nagra av tankarna och argumenten till dessa inkop idag). Jo, saklart, en sak till - REA! Och ar man rearav sa kan man satta punkt bara dar, tycker jag. I morse var det jag som var uppe med tuppen och rubbed my shoulders bland vassa fashionistor pa Country Roads rea. Rea i sig ar ju egentligen inget spannande fenomen, snarare bara jobbigt och pafrestande (om man inte lyckas hamna pa superduper-outlets och gor jattefina kap d.s). Men trots allt, jag gillar iden med mid-season sales, alltsa rea mittemellan den vanliga rean - da slipper man den obligatoriska hysterin. Et voila - svart liten cardigan i merinoull med jatteknappar, rod silkestop med knyt framtill, svarta skrynliga safarishorts. Och just det, apropa safari. Varfor ar jag sa insnoad pa beige helt plotsligt? Det har maste jag spinna vidare pa.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home