Monday, December 01, 2008

Utmaning

Oj, det har hade jag missat - en till bloggutmaning av Linda. Alltsa, here we go -

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
(Eeehh, pinsamt - vi har ingen tv sa det blir ett kort och koncist - inga favoritprorgam for tillfallet! Daremot film i massor!!):

8 saker jag gjorde igår:
1. Grat en stund
2. At en jattegod frukost med french toast och takeway-kaffe
3. Laste mail
4. Sprang 5 kilometer
5. Gick in till stan
6. Drack ett glas mousserande och tog in glaset pa en bio
7. Kollade pa Quantum of Solace (fortfarande pa bio)
8. Hanfordes av Daniel Craigs utmarkta insats som Bond

8 saker jag ser fram emot:
1. Att åka till Sverige i mars 2009
2. Brollopet
3. Att fira jul i Sydney med blivnade maken
4. Snorkling
5. Kopa finfin kamera och borja ta lite proffsigare foton
6. Fa ordning pa mina walk in closets
7. Gora en 'myshorna' i studion
8. Satta igang och tillverka smycken igen

8 favoritrestauranger (ahh, det finns hur manga bra som helst...):
1. Waterfront, Sydney
2. Grand Hotell,Stockholm
3. Reed's Hotel, Madeira
4. Equinox, Singapore
5. Cork and Bottle, London
6. Orbit/Summit Bar, Sydney
7. Els Quatre Gats, Barcelona
8. Giglio Rosso, Florence

8 saker på min önskelista:
1. Sager som Linda: att hela min familj far ma bra och uppleva roliga saker
2. Vinna en obscen summa pengar och kunna fordela vinsten med min familj, tva broder och M's familj
3. Att rantan ska ga ner ytterligare
4. Japp, en ny handvaska (svart)
5. Att Hong Kong visar sig vara latt att kora igenom pa tre dagar (optimist?)
6. Att vandra i Nepal och ta mig till base camp nagon gang runt 2010
7. Att pa langsikt alltid kunna semestra nagonstans OCH kunna aka hem till Sverige arligen
8. Fred pa jorden saklart!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home