Tuesday, October 06, 2009

Mor-o-dotter-tunikan

Det finns en person på denna planet som helt och hållet kan shoppa ut mig på stan och det är ingen mindre än min mamma. Respekt! Oj vad hon kan gå i klädbutiker! Efter en heldag på stan idag var det skönt att komma hem, sätta sig ner och börja gräva upp det som fanns i kassarna. Idag föll vi dessutom för samma klädesplagg, en tunika i mörkjeansblått. Således, detta plagg får gå under benämningen "mor-o-dotter-tunikan"! Nämnas bör också att det är första gången i världshistorien som vi båda handlat på Ginatricot. Jag säger då det, vart är världen på väg?

Frukost 006
...Och så här der det ut när självutlöstaren används och man har hela två sekunder på sig att springa och ställa sig framför kameran.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej! Vad fina ni är!! Visst är det härligt med mor och dotter dagar ibland! Kul det var att träffas och surra bort några timmar häromdagen!! Men vart tog alla bilder vägen? Lilla "linslusen" undrar om det blev några tokiga kort? Kramar från killarna och mig! /Anneli

2:00 AM  
Blogger Petra said...

Hej Anneli - ja, vissat ar vi fina!:)
Ursakta sent svar, det har varit himla mycket med resor och allt. Bilderna finns nu upplagda har pa mitt flickr-konto. Du kan hitta till flick-bilderna genom bloggen. Jag har aven gjort ett eget album, kolla har pa lanken nedan (det blev jattefina bilder sa du kan halsa pojkarna det!! Och tack for senast forresten, det var jattetrevligt att ses!!) KRAAAAM -

http://www.flickr.com/photos/petrasallstrom/sets/72157622588603928/

7:43 AM  

Post a Comment

<< Home