Thursday, August 11, 2005

City To Surf

Forst blev jag indragen i den har harvan av en arbetskollega pa Mike's job. Eftersom jag inte ar sen att saga nej till tavlingar gick jag sa klart och anmalde mig pa en gang. Nu visar det sig att Michelle, tjejen som tjatade in mig i detta, inte kan springa loppet. Men vad tusan gor val det? Nar jag nu har gett mig in i det sa kommer jag att springa anda och pa sondag 14 augusti kl 9.30 gar loppet "City to Surf" av stapeln - mer om detta har. Loppet startar alltsa mitt inne i centrala Sydney vid Hyde Park och avslutas, som namnet antyder, pa Bondi Beach 14km senare. Hall tummarna nu alla ni som laser - jag tror att jag behover det...(Nedan en bild fran forra arets grotiga race med over 40,000 deltagare)



Undra om man kan bestalla ambulans darifran?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home