Monday, May 05, 2008

Dagens I-landsproblem

Har tillbringat de tva senaste dagarna uppe i ’studion’ i tva dagar nu. M laser, J D Salinger’s Catcher in The Rye medans jag malar. Den har gangen blir det inte Jackson Pollock utan mer planerat, geometriska former, otrolig svararbetat men samtidigt kul. Overvaningen kanns verkligen som en enorm lyx att ha men jag tanker mer och mer pa hur man kan maximera anvandandet och gora det till ett annu battre rum. Det borjar redan bli lite av ett forvarings slash slit & slang slash omkladningsrum och alla de kombinationerna tillsammans kanns inte sa lockande. Sanglakan och badhanddukar tornar upp sig ovanpa byran och i walk in garderoberna ligger lite julpunt, snorkelutrustningen med fenor och vatdrakt, och sa M fantastiska jobbarkiv (som stracker sig inte mindre an 10 ar bakat i tiden. Hmphf). Jag far fila lite pa hur det har ska losas. Nar vi antligen har en san fin lagenhet kanns det extra viktigt att halla det sa ocksa. Nej, nu raskt i sang.

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nämen vad himla kul att du bloggar igen. Det har jag helt missat :). Nu kommer jag följa din blogg igen.

Hälsar
Linda

6:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Petra, i går så bytte jag vinterkäader mot vår/sommar kläder i våra garderober. Min föratsa tanke var att ringa komunen och beställa hit en container för att sedan slänga allt som kom i min väg. Allt som ingen av de andra tre familjemedlemmarna ens har saknat, det som ligger utspridda i hela huset. Om du får någon fin fin ide´ så snälla publicera den..
Åsa

4:48 PM  
Blogger Petra said...

Hej Linda, ja, jag tyckte det var dags att ta ett ryck. Jag laste pa din blogg om Felixs mailadress - later himla passande, det ska borjas i tid saklart:)

Hej Asa - en container later ju som en lysande ide, det skulle jag ocksa kunna behova:)

12:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hihi, ja det ska börjas i tid :)

12:57 AM  

Post a Comment

<< Home