Saturday, May 03, 2008

Inspiration Från Waterloo

Idag tog vi tag i saken och gick till bibblan som vi pratat om sa manga ganger men alltid skjutit pa. Den gamla byggnaden andades en ultrarapid kansla lang vag. Hursomhelst fick vi med oss en trave lektyr som ska bli skoj att hugga in pa. Efter bibblan blev det en fika pa Danks Street i Waterloo, formodligen ar det favoritomradet om man vill ta en snabb (fran Redfern iaf) lordagslunch och sedan kolla i alla supermoderna konstgallerior och designbutiker i omradet. M kopte tva par manchettknappar pa Brenda May Gallery och jag stod lange och val och suktade efter ett silvrigt halsband med stort klumpigt plasthange och liksom insprangt silver och svart i bakgrunden (fick till slut dra mig ut darifran). Kande inte riktigt att jag kunde motivera varfor ett jattefunkigt halsband for $800 skulle vara en klockren investering men men... Jag far nog ga dit igen om ett tag och kolla om jag kan komma pa nagot som argumenterar motsasten. Vi ar lite sugna pa att gora nagot med belysningen i lagenheten, och i Waterloo finns det massor av butiker som ger inspiration. Har en silverstaty pa vag upp till Koda Lighting.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home