Friday, September 19, 2008

Franskt På Naglarna

Handlade detta fina lack fran OPI pa lunchen idag. Fargen, som ar morkgra/brun, heter "You don't know Jacques" och kommer fran deras France collection, som dessutom har en massa andra fina farger. Tror nastan jag maste inforskaffa "Parlez-Vous OPI?" och "Tickle My France-Y" ocksa, gillar namnen och OPIs standiga namntvistande, och dessutom att det ar en kitchig double entendre bakom.















Fargen haller just nu pa att torka sa vi far se hur slutresultatet kommer att bli.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

*kräver ett foto*

Ha en skön helg!!!

1:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gud vad snyggt. Jag är ute efter nåt liknande. Lägg gärna upp bild så vi får se hur fint det blev :). Kram

12:41 AM  
Blogger Petra said...

Fargen var mycket snyggare i flaskan an pa! Sa nu vet ni det, tjejer!:) Att jag aldrig lar mig att inte kopa for morka lack...men det sag ju sa snyggt ut. Sa tyvarr, har redan tagit bort fargen...:(

10:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

...tur det är någon som exprimenterar med färgen så vi andra "slipper" ;)

Lycka till nästa gång, Petra!!!

5:03 PM  
Blogger Petra said...

Karin - ja, eller hur!:) Den rollen tar jag pa mig sa garna!:)

4:29 PM  

Post a Comment

<< Home