Friday, January 23, 2009

Finn Fem Fel

Jag sitter formodligen och jobbar 'tirelessly' (man ar ju kinesisk oxe) just i denna stund. Det har inlagget poppar alltsa upp som ett tidsinstallt blogginlagg bara for att ni ska fa ett 'Hej fran Sydney' och nagot att lasa pa fredagmorgonen, d.v.s. min kvallskvist. Det systemuppgraderas pa jobbet for fulla muggar i helgen, och da blir det jag b.l.a som far sitta pa ett varmt kontor och testa fram och tillbaks, tanka pa de mest troliga (och otroliga) scenarion som naginsin skulle kunna intraffa. Att hitta ett fel i det har sammanhanget blir som en extra bonus skulle man kunna saga. Men sa fort jag ar klar med det har blir flyger jag ut genom dorren for en exotisk middag i Chinatown. Men nu - over and out - och ater till testandet...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home