Wednesday, June 10, 2009

Same Same But Different

Nu har jag nastan lite Sverige-kansla har, atminstone vadermassigt; pa morgnarna nar jag aker till jobbet ar det svinkallt. Likadant ar det nar jag kommer hem efter jobbet, som i dag. Jag tog en loparrunda och det var sa kallt och friskt att det angade om mig. Skont att komma in i varmen igen. Men nar jag kollar vadret hemma i Svedala sa ser det ut att vara nastan samma vader, runt +11C. Huu! Fy vad trist, hoppas sommarvarmen ar pa gang hemma!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!

Det är så trist och kallt här nu vi längtar efter sol och värme.Det är ju så kort tid vi får ha sommar så det borde få vara åtminstone juni,juli och augusti. Kram mamma

1:33 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - tycker jag med. Det ar verkligen orattvist! KRAM!

6:01 PM  

Post a Comment

<< Home