Thursday, October 15, 2009

Alive and Kicking

Ar nu pa plats i Sydney efter 29 timmar pa resande fot. Kanner mig faktiskt oforskamt pigg men jetlaggen kanske slar till om en stund... Vill dock passa pa att varna andra om att INTE resa med China Air! Kan kanske lata lite fanigt att gora en stor sak om det pa bloggen men med tanke pa att det finns sa manga andra flygbolag och China Air var sa extremt daliga sa finns det verkligen ingen anledning att anlita dem. I mitt fall blev det for att de hade en billig biljett - nu forstar jag varfor.

Annat roligt da: ar ledig resten av veckan och ikvall blir det pang pa rodbetan med aktiviteter pa en gang. Elvis Costello spelar pa Enmore Theatre och givetvis ska M och jag dit och kolla.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I morse satte jag på D en söt kjol och en matchande rosa tröja (tänkte att hon skulle vara lite tjejjig) då fick hon se att V hade på sig sin tröja med döskallar...
- Vill vara som V!!!!
- Vill gå som V!!!
Så över den söta svart och vitrandina kjolen med den ljusrosa tröjan trädde vi den kortärmade bruna solskyddströjan med en blå döskalle på...

Egen vilja vid 2,5 års ålder. Var skall detta sluta...

6:49 PM  
Blogger Petra said...

Harligt! Pa nagot satt ar det val anda ganska skont att hora att hon foredrog en brun troja med dodskalle an den rosa outfiten!! KRAM - saknar dig!

7:37 AM  

Post a Comment

<< Home