Saturday, July 28, 2007

Mitt i Flyttlasset - Hej!

Hej ifran kartong nummer 31. Ja, ungefar. Visst ar det roligt att flytta men allt uppackande gor en alldeles galen. Vill bara saga att nya lyan ar superdupernajs och vi trivs som fisken. Allt har gatt jattebra, ja, vi hade ju faktiskt proffsig flytthjalp, tva sma kvadratbyggda karlar som hjalpte till och flyttade - anlita flyttfirma om ni ska flytta kan jag bara saga. Svart att saga vad vi gillar bast med lagenheten men jag ar sa klart alldeles kar i mina tva walk-in closets (ok, minivarianter, men man kan faktiskt ga in i dem, darav det flashiga namnet). Nu ska vi bara se till att fa upp min 'studio' pa overvaningen. Tanken ar att jag ska anvanda loftet som mitt eget hobbyrum dar jag kan pyssla med malning, smycken, bloggning, etc. Later soft.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home