Monday, May 21, 2007

[Nästan] Ett nytt jobb

Phew, det ar mycket pa jobbet nu men jag trivs ju nar det ar mycket att gora och det ar langt ifran for mycket. Det ser ut att bli en del forandringar framover, for min del kommer jag att flytta till ett annat team med mer teknisk inriktning, fast fortfarande under samma arbetsgivare. Min roll kommer att bli som SRM Administrator och det ar fortfarande tyskarna som haller ett jarngrepp om mig efter alla dessa ar. Kanns jattekul men samtidigt lite fanigt att det inte hant forran nu - i princip gor jag ju den rollen redan anda, det ar bara titeln som saknas, utnamnandet och att jag kommer att hamna med ratt organisation som forstar vad man pratar om. Jo, och sa far man val ga pa en del utbildningar ocksa vilket ar det basta som finns. Hur som helst, saker och ting ror sig med snigeltakt inom den offentliga sektorn, sa vi far val se nar detta kommer att intraffa. Nu, over till hysteriskt roliga 'Allo 'Allo pa dvd!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Självklart du måste ha ALLO ALLO-boxen, du har ju alltid varit lite svag för René!!!

Deinem brüder

5:19 AM  
Blogger Petra said...

Jajamensan, Rene gor mig knasvag an idag.

9:46 PM  

Post a Comment

<< Home