Sunday, May 06, 2007

The Royal National Park

Det har ar nastan vart att fira - 2 manader och 28 dagar sedan jag visade nagot slags livsteckan har pa bloggen - maste nastan vara rekord. Nej, bloggen ar inte nedlagd som nagon undrade, ibland blir det helt enkelt lite bloggtorka bara, eller mer fokus har om man ska vara arlig. Jag kommer inte forsoka mig pa nagon slags summering pa vad som hant utan lagger bara upp nagra nya blider pa dagens utflykt istallet. Vi tog mc'n till The Royal National Park, ca 75 km soder on Sydney. Tydligen borjar parken redan 32km utanfor stan men vi lyckades ta 'the scenic route' och hamnade pa villovagar (Mike har manga ursakter for att forlanga mc-farderna). Hur som helst, utsikten var vard den lilla extra korningen och det var en klarbla himmel sa det passade bra med fotografering.


7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej! Det där såg ju vackert ut,
väldigt högt såg det ut att vara.Saknar att du skrivit och lagt in bilder det var ju trevligt.Här är det ingen vårvärme ännu men vi ska ju möta den om någon vecka drygt.Kram mamma

2:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej,

Kul att se att du har uppdaterat bloggen. Det verkar vara helt ok med vädret. Ser helt underbart ut.

6:02 PM  
Blogger Petra said...

Hej mamma och "Anonymous", ja, finfin utsikt pa detdar stallet. Det var en massa manniskor som hoppade fallskarm bakom oss. Mike blev lite sugen pa att prova men jag lyckades halla mig:)

10:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tjena Petra.

Kul och sett att du uppdaterat bloggen. Vädret ser helt ok ut. Just nu huttrar jag som om det vore vinter,det blåser och tycks aldrig bli vår. Storken droppade mig i fel land tror jag.
Blir det någon sverige resa i sommar ?
Hälsa Mike.
// Åsa

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kul att se att du har uppdaterat bloggen

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

jalla

Kul med uppdateringar.

// Inmez

9:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice surrounding...Du ser så cool ut i MC-hjälm /BIG Brother P

6:37 AM  

Post a Comment

<< Home