Wednesday, May 07, 2008

Generation S

Har precit kommit hem fran jobbet och maste snabbt svida om. Planerna ikvall ar att aka ner pa Oxford Arts Factory dar det halls litet fashion event och kalas for svenskar. Som vanligt ar det svenska butiken Somedays som haller i tradarna. Ska bli jattekul att ga och nu onskar jag annu mer att lillebror P och L var har fortfarande.... Hur som helst, pa agendan star namligen visning av delar ur Dr Denims senaste kollektion och Grams nya sneakers samt musik av svenska bandet The Sound of Arrows (som har en blogg - kolla vetja)– ska bli grymt kul att se (och hora sa klart)! Au revoir sa aterkommer jag om en stund.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vi önskar också att vi fortfarande var där! Saknar er!

Det går mot sommar här, löven har precis börjat spricka ut, det är verkligen super härligt.. Hoppas på en lång och varm svensk sommar! Hörs! Kramar

9:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej! Det där lät hur mysigt som helst Ja, du ska passa på när det är nåt svenskt på gång,det bor ju ett antal där ...Har varit 2 dar på studiedagar så nu känner jag mig upp fräschad igen...
Love you Mummy

2:52 AM  
Blogger Petra said...

Hej Louise (jag tror att det ar du iaf) - later somrigt med gronska och nya lov. Har ar det bara gula vissnande lov som ligger i driver pa trottoaren. Onskar att det vore juli sa man kunde komma hem nagon gang...

Hej mamma - Det var en trevlig kvall. Kul ocksa att hora om din studiedagsinspiration. Kram!

12:49 PM  

Post a Comment

<< Home