Tuesday, May 20, 2008

Äntligen Gymjunkie

Jiha – har antligen blivit medlem i ett gym! Adjo till mitt ohalsosamma, otrimmade jag och Hej till tvattbrademage och tricepsarmar! Ja, onska kan man ju atminstone. Sprang pa SATS Sportsclub nastan dagligen under senare delen av 90- och borjan av 2000-talet sa det kommer bli grymt kul att komma igang igen och fa upp flaset och konditionen. Gymmet fyller alla krav jag staller pa ett gym: stort luftigt konditionsrum med cykel-, tramp- och lopmaskiner, stort rum med fria vikter, massa olika pass under hela dagen, omkladningsrum och duschrum med bastu och sakra, rymliga skap. Jo, och sa massa bonusgrejer; strykbrada och strykjarn i omkladningsrummet, hartorkar OCH platttanger. Plattanger! Och sa det har med enkelheten, det far inte vara komplicerat, jag maste ha det sa att man i princip snubblar in pa stallet, och det gor man nastan har. Det ligger precis granne med jobbet - och dit ar det ju gangvag hemifran - sa det kunde knappast bli mer 'okomplicerat'.
Linda Hamilton-armarna ar pa vag, det kanner jag starkt nu.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoppas du hinner komma i form för ÖviksBeach2008??!! Lycka till!
Här lyser Gymet med sin frånvaro, tyvärr! Men en och annan cykel och promenadtur blir det allt.OCH båttur till helgen igen...

Trevliga foton du sänder med i bloggen, synd att texten försvinner in i fotot. Något som går att fixa?

Ha en trevlig dag!

/Karin W

7:28 PM  
Blogger Petra said...

Hej Karin, ja det ar himla irriterande med att texten liksom laggs ovanpa bilden i hogra hornet. Ska se om jag kan fixa. Det ar synd bara att man ar sadan programmeringsnolla:)

9:35 PM  

Post a Comment

<< Home