Tuesday, May 13, 2008

Goes Fashion Blogging On You

Har funderat pa det alla modebloggar gor och jag star fortfarande och velar till vad jag tycker om saken. Samtidigt som det kanns fanigt att fota sig sjalv och sina outfits ar det ju en bra grej - man ser hur kladerna sitter pa ett annat satt, hur olika plagg funkar och sa har man sin garderob dokumenterad. Just dokumenterandet av garderoben kanns framforallt som en rolig grej. Jag tanker mig att det kan vara skoj att titta tillbaks pa sin garderob om sisadar 10 ar och se vad man hade pa sig da. Sa med andra ord, nu gor jag slag i saken och introducerar - dagens outfit - hur fanigt det an ma lata.
Svart pennkjol: Ojay
Gra blus: Decjuba
Gra strumpbyxor: Easton Pearson
Gra ballerinor: Zara

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag tycker det är jättekul med outfit bilder. Fortsätt gärna med det :). Och som du säger, kul att titta tillbaka på. Funderar på att ha det i min blogg också, men jag vet inte.

4:59 PM  
Blogger Petra said...

Hej Linda, vad bra, lite moral support ar vad jag behover for det ar ju en lite knepig och frammande grej:) Sa nu vantar jag bara pa att du ocksa ska lagga in lite outfits!:)

8:11 PM  

Post a Comment

<< Home