Wednesday, May 14, 2008

SATC - Coming To A Cinema Near You

Decenniets modefilm hypas det givetvis om pa olika nivaer i bloggvarlden. Det ar klart man vill ga och se den aven om man (las jag) mest motiverar dyra biobesok till storslagna landskapsscener eller nagot man vet blir svart att fa tag pa dvdmassigt (japanska filmfestivalen tex). Jag smittas av stamningen och faller pladask for Carrie & co som ser precis lika glammiga och underbart sota ut som vanligt. Titta pa bildspelet pa Modette dessutom - hur kan man inte trollbindas av de bilderna??). Wowezoey ar allt jag kan saga. Den 5 juni smaller det i alla fall i Sydney, da gar premiaren av stapeln och det lar bli attans svart att fa biljetter. Men nanstans kanner jag att jag maste gora ett forsok ialla fall, SATC-premiar hander ju inte sa ofta. Och det kommer sakerligen att bli storslagna scener aven har sa nu har jag val rattfardigat den punkten ocksa. I Carries fall star hattmastaren Philip Treacy for hatten (som kommer att inspirera manga race-course besokare pa Randwick senare i ar, hur mycket ska vi sla vad?!) och Alexander Wang for klanningen. Respekt.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home