Tuesday, May 27, 2008

Ny Dag, Ny Färg

Jo, nya haret som sagt. Skont att slippa se ut som en gravling i haret. Det kanns kul att se sig sjalv i spegeln sahar mork fast egentligen ar det ju inte speciellt mycket morkare an min naturliga harfarg. Det ar ju bara det att jag varit blondin i sa manga herrans ar. Nagot stirrig blick kanske. Ja, vi far se hur lange jag trivs med det har men an sa lange kanns det ok. Hade hemskt roligt at min lilla harfrisor, en kort, superspinkig gaykille fran (engelska) Liverpool. Hans klockrena dialekt var nastan battre an mina Glasgow-vanners.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nice. Ja visst känns det skönt att få lite färg i håret. Jag ska nog få i lite i mitt ikväll om jag orkar. Mitt ser för hemskt ut.

2:37 AM  
Blogger Petra said...

Absolut, basta receptet nar man kanner sig gra o trakig. Vad blir det for farg for din del da?

8:10 PM  

Post a Comment

<< Home