Monday, May 26, 2008

Och Swisch Så Var Det Måndag Igen

Hurtigbulle idag igen. Ikvall blev det lopning och lite vikter pa gymmet. Ar kanonpepp pa att fa traningen som en del av min vanliga vardagsrutin igen, det bor inte vara svart eftersom jag redan vet hur jag ska trana och vet att det funkar att trana innan jobbet tex. Helgen gick pa nagra roda kanns det som. Jag var ju och klippte mig o fargade haret i lordags och kan nufortiden bekrafta att devisen ”blondiner har roligare” ar en enda stor myt. Sa nu vet ni det. Nu ar jag brunett och det kanns valdigt exotiskt. Faktum ar att jag ar jattenojd, haret ser mycket tjockare ut och sa gillar jag att det ser sa blankt och valskott ut. I lordagskvall var vi ut pa galej, blev midddag i Chinatown med massa vanner som vi inte sett pa lange. Pa sondagen blev det en langpromenad i sakta mak genom Waterloo sedan en svang pa Blockbuster dar vi plockade upp lite filmer som vi far ploja igenom under veckan: en klassiker som vi vantat pa lange; The Big Sleep, och sa Edward Norton i ”Down In The Valley”, tva franska filmer; ”Passion” (Godard Collection) och en ung och sot Gerard Depardieu i ”Bye Bye Monkey”, en osterrikisk ”The Seventh Continent”, och sa amerikansk mainstream film ”Don’t Come Knocking” samt knasiga Billy Bob Thornton i ”School For Scoundrels”. Slutligen kandistatt i ”The Bridge of San Luis Rey” (Robert De Niro, Kathy Bates, Harvey Keitel, Gabriel Byrne, etc etc). Far se om nagot ar vart att tipsa om.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home