Wednesday, October 08, 2008

Nästa Sommar

Nar jag anda ar inne pa skor sa kan jag ju lika garna fortsatta ett tag. Modeveckorna har kommit och gatt, intryckena har landat och trenderna blivit analyserade left, right and centre. Alltid jatteintressant att lasa vad alla tycker och spar kommer att bli nasta sommars fluga och vad som skommer att springa omkring pa gatorna. Kommer magmodet och konstiga kjollangden fran Prada att bli en sadan stor flopp som alla tror? Kommer asieninfluenserna att bli en prariebrand? Hur starkt kommer glitterkavajen att nastla sig in i den svenska garderoben? Sjalv ser jag mig inte i nagon damig ankellangdskjol, men val i dessa stortskona 'burskor' fran Yves Saint Laurent. Det har tror jag kommer att bli flugan for SS09. Hall i er.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

läckra skor du köpt dig, skönt. Själv måste man börja köpa vinter KÄNGOR. huvva! Ja de vore toppen att fara igen .. :)

4:17 AM  
Blogger Petra said...

Hej - ar det Louise? Later som det. Ja, kom hit vettja!! Ni ar jattevalkomna!

7:06 PM  

Post a Comment

<< Home