Monday, November 24, 2008

14 År

Tiden gar fort nar man har roligt. I helgen firade vi hela 14 ar som omaka par, det later ju otroligt lange och till o med annu langre om man sager att vi nu ar pa god vag mot tva decennium. Darling M overraskade mig och bokade bord pa Aria som ligger nere vid Circular Quay med en spektakular utsikt over alla Sydney-ikonerna; operahuset, Harbour bridge, Luna Park och hamnen... utsikten var som sagt magisk och maten var ocksa fantastiskt god, allt precis som man vill ha det pa en anniversarykvall. Har sitter vi som synes och bladdrar i menyn, det var mycket man ville bestalla men med Australiens megastora portioner klarar vi aldrig mer an en huvudratt max. For min del blev det jew fish, en fisk som bara finns i Australien.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad mysigt :). Kram

12:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vad mysigt det ser ut. Ni ser inte en dag äldre ut än för 14 År sedan.
Hälsa Mike.
/ Åsa

4:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej min Älskling!
Grattis till er båda,kramar till er.Det såg mysigt ut och det var säkert urgod mat också.Jag var i Umeå i helgen och hade det urmysigt också. Kram mamma

7:17 AM  
Blogger Petra said...

Linda - ja, det var en mysig kvall. Kram

Asa - Haha, charmtroll! Jo, jag kanner mig forfarande som 20:) Kram

Mamma - Ah, Umea, det var darfor det inte gick att fa tag pa er. Hoppas ni ocksa hade det trevligt. Kram

7:20 PM  

Post a Comment

<< Home