Wednesday, January 28, 2009

Trettio Dagar - Alles In Ordnung

Ar det normalt att hyperventilera och omsomt langta, tro? Varfor ska det vara sa svart att bestamma frisyr? Tank om han angrar sig? Tank om jag angrar mig? Eller far en stor snorbloska i ansiktet nar vi ska knappa kort? Tank om jag kraks pa prasten? Tank om prasten sager fel namn? Och hur stavar jag mitt nya namn? Vad hander om det regnar? Eller om jag svimmar av varmeslag? Tank om klacken gar av? Eller blasan blir nedspilld med rodvin. Eller om rodvinet tar slut? Eller champagnen?

















Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Älskade vän! Det är fullt normalt att tänka så. Det kommer att gå alldeles strålande bra.Andas bara lugnt. PUSS,PUSS Mamma

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Andas och ta det lugnt ;). Det kommer gå kanon. Det är alldeles normalt att ha de där frågorna. Kram Kram Linda

4:01 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - tack for raden! Ska tanka pa det!

Linda - det gor det sakert, men det ar latt att jaga upp sig:)

KRAM

7:16 PM  

Post a Comment

<< Home