Wednesday, June 24, 2009

Bokhylla i Nöd

Alltsa, ni ser ju hur den har bokhyllan ser ut. Bocker ar staplade pa ratan och tvaren. Det ligger rakningar i de tomma (?) utrymmena och nagon av oss har helt sonika lamnat en skum pase pa tredje hyllan uppifran. Ovanpa bokhyllan, som tack o lov inte kom med pa bild, fortsatter elandet med aterkommande dito; slarvigt staplade hogar av lektyr, bra lasning som vi skulle aterkomma till men som aldrig blev av. Vad var det som hande? Hur tankte jag har egentligen?

Jag vill ha en fargsorterad bokhylla och jag tanker mig att det far bli helgens projekt.

Mix 035

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Tantti said...

Åh sånna projekt brukar jag skjuta upp... men behövs här hemma hos mig med. Har semester för tillfället o har tänkt att ta tag i sådana projekt under semestern fast nu när semestern o framförallt solen är här tänker jag istället att det är sådant jag kan syssla med på hösten när det regnar.

11:00 PM  
Blogger Petra said...

Tantti - ja, du ser ju resultatet ovan, har alltsa skjutit pa det alldeles for lange. Men nu ska det bli ordning i hyllan:)

8:28 PM  

Post a Comment

<< Home