Tuesday, June 16, 2009

Tipsig Läsning

Hur har jag kunnat missa Sporty Spice som bloggar sa bra om allt som ror traning? Perfekt lasning sahar nar jag kanner mig sa traningspepp. Roliga inslag som tex "Har har du mitt hemmagym"(vilka traningsprylar - wow!), "Har har du min traningsgarderob" osv, och sa tips pa bra traningsmusik. Precis vad jag behover for att halla andan uppe. I alla ar som jag gick pa gym och harvade (vilket sjalvklart var fantastiskt kul det med men en annan grej) sa fick man ju lite av den dar extra pushen anda - av de personliga coacherna, av aerobicsinstruktorerna och bara av att vara i en miljo bland likasinnade traningsentusiaster. Men nu nar jag tranar solo, sa att saga, sa behover jag verkligen den dar extra kicken. Mycket bra!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Sporty Spice said...

KUL att du gilar min blogg!!! =)

11:28 PM  
Blogger Petra said...

Sporty Spice - absolut! Kalasbra!

6:00 PM  

Post a Comment

<< Home