Monday, June 15, 2009

Löpnörd?








Ja, mina vanner, ni ser faktiskt ratt. Ovan ar ett traningsschema i Excelformat - allt for den stundande loprundan i augusti. Gront ar avverkade lopparrundor och de ofargade rutorna ar distansen och rutten jag planerar att springa. Imorgon ser jag att jag tackolov har en ledig springdag. Sa kalla mig nord om ni vill men med 14 km och en sjuhelvetes uppforsbacke maste jag forbereda mig pa ett helt annat satt. Just nu ar inspirationen pa topp men vem vet hur lange det kommer att kannas skoj (och inte bara ett maste)? Forrutom att mecka med flashiga spreadsheets sa haller jag inspirationen vid liv genom att lasa fitnessblaskor som tex Women's Health och nagra traningsbloggar. Jo, och sa har jag investerat i en ny loparkostym och det hjalper ju alltid. Dessutom har vi ju redan konstaterat att det gar SNABBARE att springa i nya klader. Ja, dar har ni min motivation i alla fall.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home