Wednesday, February 04, 2009

Hemmafitness

Det ar en valdigt bisarr vardag for mig nu med sista-minuten bokningar och beslut av diverse karaktarer. Med andra ord, bloggen gar pa sparlaga, om det nu inte redan har markts. Och mitt i allt detta forsoker jag halla mig i trim sa klart, sa gott det gar mellan jobb, pendlande, hundratals telefonsamtal, blomfarger, blomsorter, och sma chokladhjartan med initialer pa. Darfor ar det viktigt att kunna gora det enkelt for mig, loprutinen sitter visserligen dar den ska men just for kroppsbyggandet, eller muskeltraningen rattare sagt, behover man ju lite mer attiraljer. Igar inhandlade jag detta pilatesset som bestar av pilatesboll, traningsgummiband, och inspirationsvideo och sa blev det nagra vikter pa 6 kg var. Nagra snygga Adidastoppar fick ocksa folja med hem; jag inbillar mig sjalv att jag springer snabbare och lyfter tyngre med fina traningsklader pa. Och faktiskt, nar det bara inspirerar en att trana overhuvudtaget sa fyller det ju anda sitt syfte pa nagot vis tycker jag.

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hur hinner du in och kolla efter gymgrejer i dessa tider? Snyggt linne!!Kram mamma

7:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja må hon leva ja må hon leva..... Grattis tjejen!(visst är vi väl fortfarande tjejer?) Tycker du verkar lite nervös...hehe bara andas lungt och njuuut du verkar ju ha stenkoll på allt! Var och såg Australia på bio här om dan så nu vet jag med sääkerhet att jag måste råna banken så vi kan komma och hälsa på. massor av grattis kramar på födelsedagen från din "gamla" vän Anneli som hör av sig allt för sällan.

9:09 AM  
Blogger Petra said...

Hej mamma - haha, ja, det ar mycket att gora men man maste ju ta hand om sig.

Anneli - hej "gamla" kompis! Vad skoj att du hittar hit lite nu o da. Tack for gratulationen. Idag blir det en valdigt soft dag, man bor ju som sagt inte gora nagra storre utsvavningar med tanke pa aldern.:)

KRAM!!

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home