Thursday, August 05, 2010

Ater till vardagen

Det har faktiskt varit ok att komma tillbaks i vanliga rutiner efter semestern igen. Jag forvantade mig att det skulle vara segt som tusan eftersom vi hade det sa mysigt i Thailand (varfor det nu skulle gora saken varre vet jag inte - av nagon anledning kanns det som det skulle vara svarare att komma in i gangor om man inte gjort sa mycket...). Tur ar det i vilket fall som helst eftersom man tillbringar sa mycket tid pa jobbet.

Har plockat upp lite lasning igen; i bokvag haller jag pa med en Wallander-deckare, Henning Mankells "Den orolige mannen", en riktig bladvandare. En annan bok som lanades till mig var "xxxx" som jag ska ta itu med efter Wallander.

Traning blir det saklart mycket av. Den har veckan blir det lite fokus pa lopp igen da jag springer City2Surf pa sondag. Eftersom det ar ett av varldens storsta lopp med ca 75000 deltagare ar det en riktigt harlig festivalstamning med galna deltagare och skont nordiga lopare som satsar allt. Jag tillhor nog mittemellan-klassen an sa lange. I ovrigt ska vi forsoka hinna traffa vannerna S & J i helgen eftersom vi inte har setts pa lange.

Labels: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lycka till på loppet! Håller tummarna och tårna. Kramar mamma

1:34 AM  
Blogger Petra said...

Tack mamma! Det gick jattebra sa dina lyckonskningar gjorde nog susen!:)

5:36 PM  

Post a Comment

<< Home