Wednesday, February 02, 2011

Resa mot Sverige

Jag har alltsa bokat en resan till Sverige och kommer hem 16 April, de flesta kanske redan vet det vid det har laget men lika bra att "outta" det har pa bloggen ocksa. Som det ser ut nu kommer jag att stanna i Stockholm till 18 April och flyger sedan upp till Ovik. Jag landar ju inte forran sent pa lordagkvall (16de) sa det kan vara ratt skont med en flygpaus och ett tillfalle att traffa mina vanner i Stockholm innan det bar av mot Norrland dar jag kommer att vara fram till 27 maj ungefar. Stockholm marathon gar av stapeln 28 maj, sedan kommer jag att stanna i Stockholm ytterligare nagra dagar och ta hand om mina hart atganga ben innan jag aker tillbaks till Sydney igen den 1 juni. Jiiiha, har har ni en som langtar hem!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En som längtar att du kommer ,yipiii!!! Kramar mamma Du får meddela när vi ska hämta dig!! Det är ju en stund kvar.

3:42 AM  
Blogger Petra said...

Ja, det ska bli sa underbart att ses igen!! KRAM

7:36 PM  

Post a Comment

<< Home