Monday, January 03, 2011

Bandageprydd rugguggla - "Så fixar du den rätta looken"

Det gar fort nar det hander, det har vi ju konstaterat forr. Egentligen borde jag bjuda pa langa inlagg med bildskona foton fran Port Douglas. Istallet sitter jag uppkurad i soffan med uppskrapade ben, armbagar och tva stygn pa hakan. En cykeltur, en liten flicka som sprang ut pa gatan och kanske lite for effektiva bomsar ar anledningen till rugguggle-looken. Mitt gamla starka jag kanns valdigt avlagset just nu....

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Min älskade Petra!
jag skulle kunna gjort vad som helst om jag bara kunde vara med dig nu och pyssla om dig! kramar mamma

3:07 AM  
Anonymous Fröken Isakson said...

Men gud sötis så du ser ut. Men det läker :D . God fortsättning på det nya året i alla fall. kram kram Linda

6:09 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - jag vet!! Men du vet ju ocksa att Mike tar hand om mig och pysslar om mig. KRAM!

Linda - eller hur! Kanner mig sa o-snygg just nu! Hoppas verkligen det laker fint....

KRAM!

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home