Wednesday, January 05, 2011

Progress

Jag har nu vilat fran jobbet i 2 dagar och i dag kanns det mycket battre. Har mest tagit det jattelugnt och sovit mycket, atit soppor och annan passerad mat. Mest ont har jag ju haft i nacken och pa baksidan av huvudet, ungefar som jag inbillar mig att migran ska vara. Var till en naprapat igar som undersokte mig men det ar tydligen ingen whiplash-skada eftersom jag anda har sa pass bra rorlighet i huvudet och nacken. Det ar helt otroligt att jag klarat mig sa bra anda, var helt overtygad om att jag skulle fa nagra allvarliga men av det har men - peppar, peppar - det verkar laka ratt bra och kaken ar inte alls den del som gor mest ont. I kroppen i ovrigt har jag ont ungefar som en ratt stark traningsvark men det lar ju ga over. Annars sitter jag mest och vilar ogonen pa en jattevacker bukett som kom leverad fran mamma i gar - TACK mamma!! Nu har jag till o med tva buktetter att skamma bort ogonen med:-) Nej, nu ska jag ga och vila igen, allt enligt naprapatens rekommmendation.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad skönt att du vilar och tar det lugnt Jag funderar hela tiden på hur det är med dig.Det är svårt att ta det lugnt också.Kramar mamma

1:37 AM  

Post a Comment

<< Home