Tuesday, February 07, 2006

FBI agent - med rätt att shoppa

JA! Dar satt den. Intervjun pa FBI igar gick verkligen som pa rals. Ringde upp dem imorse, och fick bekraftat – Ja, du har kommit in. Passade pa att boka en tid for inbokning/administration och betalning av kursavgift. Sa aterstar bara att satta sig i skolbanken igen. Kanns otroligt spannande, motiverande, och markligt pa samma gang. Markligt i synnerhet, just det att jag antligen kommit till skott och bestamt mig for att satsa helhjartat pa det har. Det genuina intresset har ju liksom alltid funnits dar, men det har aldrig kannts ratt att ta steget fullt ut - forran nu. Det ar ju tamligen ett avstamp ifran mitt tidigare omrade, fast jag tror nog att jag kommer att kliva in i modevarldens flummiga glans med nya, friska ogon och bidra med ett och annat. Har ingen aning om var nagonstans detta kan leda till, vi far se... Kanske blir det inom media eller PR. Inkop skulle onekligen ocksa vara spannande. Man kan val modest sammanfatta det hela med att ge de tva sjalvutnamnda veteranerna Sofie och Ebba nagra varningens ord: Be afrid. Be VERY afraid.


Na, nu har jag faktiskt inte tiiijd med det har langre (ni hor - jag borjar redan kanna mig varm i kladerna). Ska in till stan och ta en drink pa Marble Bar med Kerstin. Fortsattning foljer (pa Kerstin-dejten alltsa..) inom kort.

4 Comments:

Blogger Annika said...

Åh!! Jag vill också ta en drink med dig och Kerstin! Grattis till skolan! Tänk på mig när du börjar få en massa gratisprover på glamorösa saker :-)
Dessutom borde jag väl säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN (typ idag eller imorgon).

6:57 PM  
Blogger Åsa said...

Åhhh tjejen fyller år, då säger jag med GRATTIS! Framförallt grattis till antagningen! Du rockar tjejen!

Jag skulle inte heller säga nej till en drink med tjejerna i sydney...

Jaja, själv återvänder jag nu till Onlinekursen i Costing Principles and Methodology...

7:16 PM  
Blogger Petra said...

Tack, tack! Om nagra timmar ar det ju dessutom din tur, Annika. Kan bara konstatera att det kanns helt OK att fylla 23...

9:31 PM  
Blogger Annika said...

Ja, själv är jag ju ett år äldre, men 24 känns inte så jobbigt heller :-)

11:50 PM  

Post a Comment

<< Home