Friday, December 15, 2006

Buhu för Blogger

Trots att jag tog mig i kragen idag och forsokte posta nagra kommentarer pa andras bloggar sa ar det inte manga bloggar som vill ta emot dem. For att ta nagra exempel: hos Annika tog det minst 4 timmar innan min kommentar overhuvudtaget publicerades och hos Asa far jag hora att jag har fel losenord over and over again. Skummis. Har haft problem pa andra stallen ocksa. Det finns en risk att det ser ut som om jag har spammat vissa bloggar eftersom jag forsokt posta kommentarer flera ganger. Eller sa blir det val tomt, inga avtryck fran mig helt enkelt. Men egentligen kanske man inte ska klaga sa hogt, det ar ju visserligen gratis.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Visst är det irriterande med teknik ibland, men som oftas så löser det sig.
Ska se till att några partyfoton kommer här ifrån norr, om inte Kicki redan har sänt iväg...Måste nog censurera först!?
Som svar på mailet ditt, jag använder inte messenger, så det blir dåligt med live-snack. Hur funkar er webbkamera? Blir det någon som törst snacka via den???Ha en bra dag! M.hälsar!

12:31 AM  
Blogger Petra said...

Halla Karin,Oh vad kul att fa se bilder fran kusinpartyt! Se till att sanda ivag nagra sa jag far se hur ni hade det!

An sa lange har nya webkameran inte invigts men det beror nog pa att det maste sitta nagon pa andra anden som ocksa har webkamera:)Kop, kop, sager jag bara!:)

12:14 AM  

Post a Comment

<< Home