Friday, August 03, 2007

Och Strax Till Sängs

Roligaste sattet att tillbringa en fredagskvall ar tydligen en rejal flyttstadning. Klockan ar 23.40 och jag ar nyss hemkommen fran gamla lagenheten dar jag skurat och putsat sa svetten lackat. Skulle egentligen ha akt och gjort det i veckan som gatt men det har varit alldeles for langa dagar pa jobbet, vid sju-snaret ar man inte direkt laddad for en maratonstadning. Kanns skont att ha det paborjat men jag far nog ta en omgang pa sondag ocksa sa vet man att det ar ordentligt gjort. Australienare ar lite knepiga med vissa saker och jag kan tanka mig att om nagot inte ar alldeles tipptopp vid besiktningen sa blir det nog sju svara ar for en. Bast att ta det sakra fore det osakra alltsa. Ska bli skont med sovmorgon imorrn men sedan hopas jag att mitt fina arbetsbord och stol kommer med en tidig leverans sa man kan dra en repa pa stan. Na, nu ar jag sa trott att ogonen gar i kors. Over and out.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home