Thursday, June 19, 2008

Dagens Köp

Nyss hemkommen fran en kvall pa stan. Hade inte kameran varit medsmygen till Madrid sa hade jag fotat loss pa en gang. Efter en hel del stok o bok i olika provrum sitter jag har nu med foljande nya grejer –

- 3 fantastiskt snygga scarves i olika fina farger, Sportsgirl
- Vit sot oversized t-shirt med urtvattat tryck, Sportsgirl
-
Valdigt sot Alannah Hill cardigan med lantliga blommor pa vardera sida om knappningen
-
Skjortklanning fran Antipodium med genomskinligt lackskarp
-
Gigantisk turkos ring med blommor pa, DJ
-
Langt gulhalsband
Sa, det var val allt. Jag har visserligen spanat in ett par naturvita klackar med peep-toe men de var saaaa hoga att jag la ner det kopet.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Låter som en lyckad shopping :)

6:33 AM  
Blogger Fröken L said...

Åh, vad kul att få shoppa. Min budget gör att det blir en snål sommar gällande shoppingen. Men till hösten när jag börjar mitt nya jobb då ska jag ta igen förlorad tid! =) Hade varit kul att se foto på dina inköp men är kameran i Madrid är det inget att göra. Springa efter den kanske!?! Trevlig midsommar där nere!

Kram Dila

7:05 AM  
Blogger Petra said...

Hej linda, ja, kul nar man hittar sa mycket. Fast mindre skoj for planboken saklart:)

Hej Dila, du far ta igen det till hosten da! Jo, glad midsommar(dag) far man val saga!

10:49 PM  

Post a Comment

<< Home