Sunday, June 15, 2008

En Kväll i ChinaTown

Nu grasanka igen i ett tag. M har flygit sa langt som till Madrid denna gang, han haller en workshop dar i en vecka. Han ringde i morse nar han precis kommit fram, hade da rest oavbrutet i 27 timmar, aouch, det tar pa kroppen. I helgen har jag agnat mig at lite av varje, en hel del socialt mingel faktiskt. I gar blev det ett tungt traningspass med spinning, sedan 20 minuter rodd. Efter det en lang trevlig lunch med Voula, en kompis som bor har i Sydney, och sedan snabbt hem, omsvidning for att sedan bege sig ut igen. Pa kvallen blev det fodelsdagsmiddag for en kompis pa excellenta fisk & skaldjursrestaurangen Golden Century i Chinatown, totalt var vi 18 stycken som slot upp och slog klackarna i taket inpa smatimmarna. Det blev en supertrevlig kvall med massa bus, fantastiskt god mat och dans.

Labels:

2 Comments:

Blogger Fröken L said...

Låter som en härlig kväll. Om jag inte kommer ihåg fel så har jag nog ätit på denna restaurang när jag bodde i Sydney. Men är inte helt säker. Gräsänka en hel vecka. Vad ska du då hitta på för skoj?

Kram Dila

8:36 PM  
Blogger Petra said...

Hej Dila - kul att hora att du oxo bott i Sydney. Ja, denhar arstiden ar ju ingen hojdare har... Idag sporegn som bara Sydney kan bjuda pa:) I veckan blir det nog en o annan chickflick kan jag tanka mig:) Brukar vara bra tidsfordriv.

9:44 PM  

Post a Comment

<< Home