Thursday, October 30, 2008

Note to Self 2011: Fotografera Mera

Sag filmen "Fur" igar med Nicole Kidman som gestaltar amerikanska fotografen Diane Arbus liv. Filmen i sig var varken bu eller ba, men fint filmad och lite passande 'arty'. Har kom jag att tanka pa att jag sjalv garna vill kunna ta fina bilder med en bra kamera, men med den gamla dinosaurien jag har kommer jag knappast att kunna leverera nanting i stil med det jag vill. Inser att det ar mycket som bidrar till hur man kan knappa fotot (lins/slutare/exponeringsinstallning...) men jag skulle verkligen vilja lagga ned lite tid pa fotografering, skaffa en bra kamera och lara mig att anvanda den ratt. Just nu har jag ratt manga andra bollar i luften sa det har projektet far vi val kicka igang nagon gang runt 2011.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home