Thursday, October 30, 2008

Happy Halloween

Det kandes aktuellt att rycka upp sig idag. Trots all narmar vi oss halloween, och om jag hade fortsatt anamma den har hemmastilen ett tag till hade man latt kunnat missta mig for en halloween-brud som faktiskt anstrangt sig istallet for bara blivit. Sunkiga mjukisbyxan har bytts ut till jeans, och en tshirt, som jag inte sovit i de senaste 2 dagarna. Det kandes lyxigt. Ar valdigt mycket piggare men har fortfarande jatteont i nacken och anda upp till huvudet. Bisarrt, vad kommer det ifran? Apropa nagot helt annat. Halloween, ja, igen. Vi har ju som bekant blivit bjudna till ett party pa lordag (utgar ifran att jag ar 100% piggelin da). Har handlat lite smaskrap pa en buttericksliknande butik. M kommer att ga som Terminator med latsashud, latsasblod och halva ansiktet i silverfarg (innovativt tycker jag), sjalv kommer jag att ga som en she-devil med svarta horn, svans, nedan spindlar som ska sys fast pa en svart klanning, svarta naglar och to top it all off en rod djavulsvaktel. Nu kanner jag mig mattligt inspirerad att ga pa det har kalaset men partykanslan kanske infinner sig pa plats?



Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skönt att du är på bättringsvägen.Låter ju så när det är viktigt vad du har på dig.....Kram mamma

5:46 AM  
Blogger Petra said...

Hej mamma, ja, det ar skont nar det 'slapper'. Hoppas du far en harlig fredag! Kram!

7:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du har samma treudd som jag. Vi ska på fest hos min bror och jag ska gå som djävul. R går som Drecula. Mamma kommer över som sitter barnvakt åt alla barnen så det kan nog bli riktigt kul. Synd bara att jag har lock för båda öronen och att min förkylning är inne på v. 7. Men 2 glas vin gör nog susen ;-)
/Annika

12:06 AM  
Blogger Petra said...

Hallo darling, vad harligt att hora, da kommer vi att vara djavul samtidigt ungefar. Fast med tidsskillnaden ar jag forst, sedan far du ta over titeln:) Ha sa kul! Kram!!!

9:49 AM  

Post a Comment

<< Home