Thursday, October 09, 2008

Tärnklärnningens Återkomst

Inbjudningar till julfesterna borjar ramla in. Ja, atminstone tva stycken. Men det ska ju borjas i tid, december brukar ju annars vara en ratt busy manad. Pa mitt jobb ar vi bjudna till ett hotell (las Australiskt sadant) pa julmiddag. Tror inte det kommer att bli nagot storre kalas men andock, skoj. Ms jobb kommer att halla fint padrag pa The Art Gallery of NSW (se bild). Smoking och cocktailkladsel star som huvudtema sa det har blir nog lite mer flash kan jag tro. Min cocktailutstyrsel ar redan kittad - tarnklanningen och de konjaksfargade klackarna. For det ar ju sa med langa tarnklanningar, tydligen - "You can always shorten it and wear it again" - atminstone om man ska tro alla brollopsgasterna och butiksbitradet som salde blasan. Ja, varfor inte?

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh vad roligt med lite julfester. Häftigt med smokingfest. Du kommer bli döpiffig i din outfit. Lovely! Kram

10:37 PM  
Blogger Petra said...

Ja, hoppas det blir kul! Och jag hoppas ocksa jag blir dopiffig!:) Kram!

8:36 PM  

Post a Comment

<< Home