Monday, December 08, 2008

Bridezilla Var Namnet

Frisyrangest - Hej pa dig! Alla dessa saker att obsessa over. Alla beslut, alla krav. Alla Antingen Eller. Igar klev jag in i en brollopsbutik i Sydney CBD for att kolla pa haraccessoarer - slojor, alternativa fjader/blomarrangemang, harband, tiaror, etc, och kom pa att jag inte har en aning om hur haret ska se ut. Utslappt (=for relaxed?), uppsatt i knut (=for strikt?), halften uppsatt, halften utslappt (=for larvigt?). Och for att inte tala om accessoarerna sjalva - en del av mig sager sloja - ja, romantiskt, flygande i vinden! Medans en annan del sager - Nej! Too much! Cleant och modernt ska det vara. Men en sak ar saker. Nu ar skorna fixade. Australiensisk design; Leona Edmiston (kolla in resten av hennes skokollektion under Accessories - jattefina!). Mina till vanster: vita med liten svart kant, svart plattform och slingback. Phu, en grej mindre.

Wedding_shoes

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Petra, dom är helt underbara.
/ Åsa

7:52 PM  
Blogger Petra said...

Asa - tack, ja, visst ar dom fina!

9:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Supersnygga!!! Så helt DU!!! Åh vad jag önskar att jag kunder vara där och se dig bära dem...blir lite tårögd när jag tänker på att du ska gifta dig...kan vara sömnbrist, amning och jul som gör mig lite blödig just nu.
Kram
Annika

7:19 AM  
Blogger Petra said...

Annika - Aaaah - onskar att du ocksa kunde vara har.... Men vi kommer ju snart, atminstone en liten svang. Da far vi kramas och dricka vin!!:)

6:42 PM  

Post a Comment

<< Home