Tuesday, December 30, 2008

Lata Dagar

Aaaahh semester - solsken - ultrarapida dagar. Motion en masse vaxlat med litteratur. Det har skulle jag kunna vanja mig vid lite oftare. Det ar ju sa sallan man (jag) semestrar bara for att man 'maste', utan att egentligen aka nagonstans. For min del har det alltid varit forenat med att aka till Sverige (nu under senare ar), eller Norrland, England eller nagon annan stans nar jag bodde i Stockholm. Sa i dag kanns det ganska lagomt att semestra i Sydney och bege sig ut pa en utflykt. M jobbar sa jag far jag roa mig sjalv helt enkelt, och det lar inte vara nagra storre problem. Formodligen blir det nagon konst/fotoutstallning, sedan eventuellt en "Ghost tour" i The Rocks, fast under nattetid. Har tyckt att det latit lite val turistigt sa jag har dragit mig for att gora ghost touren, men historia ar ju alltid spannande och alltid lar man sig nagot.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello.detsamma skulle jag säga,lata dagar långa sovmornar,göra vad man vill.Just nu är det lite förberedelser för outfiten imorgon.Har införskaffat smycken du kan titta i hotmail.Kram mamma GOTT NYTT ÅR TILL ER!

4:42 AM  
Blogger Petra said...

Hej mamma, jattefina smycken! Gott Nytt Ar! KRAM

12:13 PM  

Post a Comment

<< Home