Wednesday, July 08, 2009

Home Sweet Home - Mot en Vacker Svensk Höst

Hemlangtan pa olika nivaer brottas jag jamt och standigt med trots att jag trivs jattebra i Sydney med det harliga klimatatet och allt annat kul man kan ta for sig har. Sa nar jag fick jag tips om att det var billigt att flyga nu kunde jag inte lata bli att kolla upp om ryktet stamde. Och mycket riktigt, istallet for ett femsiffrigt belopp landade flygbiljetten pa en mer human summa. So what's not to like, tankte jag och klickade hem biljetten!

Saledes - Sweden, here I come again... Den har gangen far jag sla ihjal nagra timmar pa Pekings flygplats innan vi drar vidare mot Estocolmo och Arlanda. Men Peking kan vara intressant det ocksa trots en ganska lang flygrutt pa 27 timmar. Pigg som en viol kommer jag sedan att kliva av planet i Stockholm 18 September. Sahar ser flygrutten ut:

Sydney - (via Beijing) - Stockholm
Dep: 17 September 2009, 20.00
Arr: 18 September 2009, 17.10

Stockholm - (via Beijing) - Sydney
Dep: 13 October 2009, 19.00
Arr: 15 October 2009, 06.05

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Älskade vän, du kan inte ana vad glad du gjort oss. Varmt välkommen.Kramar mamma

5:20 PM  
Blogger Petra said...

Jag langtar sa efter er alla! KRAM

6:45 PM  
Anonymous Karin said...

Välkommen säger vi andra också..du ska se att blir någon form av träff eller aktivitet!
Mvh Karin/Magnus

3:49 AM  

Post a Comment

<< Home