Sunday, July 05, 2009

New Hair

Jahapp, och som vanligt hinner man knappt blinka sa ar helgen over igen... Vi har gjort en hel del roliga och trakiga aktiviteter under helgen men det hor val till antar jag. Pa den trakiga fronten har vi kort storstadning i lagenheten. Men nu ar det skinande rent i alla horn, det ar ju ratt skont anda nar det ar gjort. Vi har traffat kompisar och atit god mat, och sa har jag sprungit langrundor i Centennial Park igen, 10 km bade igar och idag. Idag pa eftermiddagen har jag mest bara suttit och last i soffan medans M har lagat mat.

Och sa blev det ett besok hos frissan dar jag kapade lite pa langden och fick ny frasch farg i haret. Det behovdes verkligen efter nastan tre manader... Sahar blev det. Visserligen lite smarufsigt sahar dagen efter sjalva klippet men i ovrigt ar jag jattenojd.

New hair colour

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jättesnygg färg och form. kram mamma

5:23 PM  
Blogger Petra said...

Tack! Blev jattenojd, min frisor ar sa bra! KRAM

6:46 PM  

Post a Comment

<< Home