Monday, August 10, 2009

Där satt Den - Dagen Efter

Kandes seeeegt att kliva upp i morse och i storsta allmanhet har jag rort mig ungefar som en stelopererad gammal tant (i trappor har jag tagit stod med bada handerna nar ingen har kollat). Traningsvarken sitter mest i laren och fram pa smalbenen men sedan har jag aven ont i fotterna vilket ar lite markligt. Dessutom har jag gatt omkring totalt make up-fri for att lata ogat vila sig (inte for att jag spacklar mig lagervis men en gnutta har o dar applicerar man ju varje dag). Sa jag kanner INTE att jag utstralar foxy lady-attityd idag. Men vem vet, det kanske vander? Annars ar allt toppen. Idag blir det dvd och god thaimat for att kicka igang denhar sega, muskelvarkande, sminkfria veckan.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Härligt nu är det loppet över.Ta det lugnt och ta hand om din kropp.
Det är bara vila som gäller nu ,eller? Kram mum

4:27 PM  
Blogger Petra said...

Tack, det ska jag! fast jag fortsatter ju sa klart att springa nar jag aterhamtat mig:)

8:14 PM  

Post a Comment

<< Home