Tuesday, August 04, 2009

Elakt öga (Version 2009)

Jahapp. Da var det dags igen. Nar jag slog upp gluggarna i morse kandes det FEL - hoger oga varkte och var aningen blodsprangt. Det kliade som tusan. Gick pa jobbet och jobbade pa som vanligt men sahar pa kvallskvisten ar det inte snyggt. Sahar kandes det 2008 och sahar sag jag ut 2005. Och sa va var det da alltsa dags for 2009 ars ogoninfektion.... Otippat.

Som sagt var, varfor kan jag aldrig bara fa en liten ANSKRAMLIG FORKYLNING? Eller det har kanske ar battre for da kan jag atminstone springa pa sondag? Pest eller kolera...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Stackars gumman du kanske kan springa ändå.Hade precis skickat ett mail till dig när jag läste detta. Pussar från mamma

3:25 AM  
Blogger Petra said...

Tac mamma - tur att ogat lakt sa bra den har gangen...

9:03 PM  

Post a Comment

<< Home