Friday, July 31, 2009

Helgagendan: Ett Brett Leende & Inte så Mycket Mer

Det blir en annorlunda start pa helgen all satt o vis. Annorlunda forst o framst for att jag inte jobbar idag, tandblekningen drog ut pa tiden sa pass mycket att jag bestamde mig for att ta flexdag istallet. Dessutom maste jag dit igen senare idag for att hamta upp en tandskena for hemmabehandlingar... Oh the joy. Sjalva upplevelsen i sig var ganska speciell. En och en halv timme i en tandlakarstol med bommulstussar runt hela gommen, ett overflod av sliskig tandblekningsgele pa gaddarna och en tjock tub som stralade infravarme (eller nagot) ratt in i munnen. Mycket ilningar i tanderna och en obehaglig stotkansla genom hela framre munnen. Bet ihop ("Sa manga andra har gjort det tidigare"). Icke desto mindre: VITA TANDER!! Halleluja. Gudskefrid. En brinnade buske! Och jag ser INTE ut som Ross. Resten av dagen blir some-what-adhoc, lopning sedan lunch och en work out-siesta. Sedan ska jag mota upp en f.d arbetskollega och ta en drink ikvall. Anars ekar det ratt sa tomt i min kalender och det ar jag sa glad for. 'Tomma' helger ar bast! Formodligen blir det vila, traning och ater vila. Fast jag kan ju verkligen le nu.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home