Thursday, July 23, 2009

Dåligt Flås

Ah, kvallens lopning gick SEEEGT igen. Och nu hade jag inte ens backtraning att skylla pa. Svart att halla bra takt och jag fick kampa som tusan med andningen. Och inte nog med att det gick segt - dessutom kande jag en liten smarta fram pa vanstra smalbenet (som visserligen forsvann efter en stund och nu sahar efterat kanner jag det inte alls, phu!). Muskelvark kan jag forsta men vad beror segheten pa, tro? Det enda 'annorlunda' jag gjorde ikvall var att springa med en liten ficklampa eftersom det redan borjat morkna nar jag kom ut. En ficklampa - knappt 250gram. Hur som helst; Centennial Park, 10km, ca 50min och som sagt, skitdaligt flas. Eftersom det bara ar andra lopningen den har veckan sa tror jag inte pa overanstrangning.

Labels:

2 Comments:

Blogger Fröken L said...

Jag tycker att du är jätte duktig. Själv är jag en riktig latmask men imorgon bitti har jag ställt klockan på 8. Jag tänkte ut och promenera innan frukost. har insett att jag måste börja röra på mig. Jag har drygt två veckor kvar på min ledighet så nu ska det motioneras. Men jag börjar med att gå, springa är inte ens att tänka på.

Kram Dila

5:33 AM  
Blogger Petra said...

Ja, det ar lattare att starta upp sanahar aktiviteter nar man ar ledig och har mer tid. Och chansen ar val storre att man 'fortsatter' nar semestern ar slut for da har man ju redan kommit in i en trevlig rutin:) Om det inte redan ar det, menar jag:) Lycka till - visst ar det harligt att komma ut pa morgonen!

KRAM!

3:39 PM  

Post a Comment

<< Home