Thursday, July 16, 2009

Note to self: Sluta Fuska

Kom hem trott och stressad idag och tvingade pa mig traningsklader for att ge mig ut. Hann springa ca 3 km, sedan tjong - helt plotsligt - fick jag skitont i nacken och var tvugnen att ga resten av rundan. Nu ar det mycket battre fast lite stelt bara. Men om man ska gora ett retrospective pa det har: formodligen har jag inte varmt upp som man ska och kan bara konstatera att uppvarming far jag bara inte fuska med. Det behover ju inte vara mer an en light liten jogg pa ca 5 minuter med arm-o-axel-rorelser at olika hall, och SEN kan man borja springa, men jag far bara inte rusa ivag. Likadant med streching efterat - jag maste ta det lugnt och inte stressa igenom stretchingen. Ibland ar det lattare sagt an gjort men om man ska vara sjalvkritisk sa maste jag ibland tvinga mig till saker och ting.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home