Tuesday, August 18, 2009

Jag Lever

Jo jag gor faktiskt det - ar bara valdigt busy med nya leksaken som jag har fantastiskt kul med (maken kallar den for en Tamagochi eftersom den piper nar den inte far uppmarksamhet). I helgen har vi bara varit halsosamma och tranat och atit nyttig mat och druckit gott vin sa fitnessnivan kanns pa topp. Allt for att fighta bort mitt elaka oga som fortfarande ar fult och lite rott (men mest bara varknade). Ja, den har gangen ar det lite smaknepigt. Men allt ar toppen och just nu jag har en fin bukett papegojblommor pa bordet som ser valdigt exotiska ut.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skönt att du lever gumman!! Själv har jag börjat jobba på mitt nya jobb och funderar verkligen på om jag lever eller bara går omkring som en zombie med bomull i huvudet. Men det släpper väl efter några veckor när jag kommit in i jobbet.
Kram
Annika

5:51 PM  
Blogger Petra said...

Annika - ja, det brukar ju vara sa i borjan pa ett nytt jobb. Men det gar sakert over snart:) KRAM

11:17 PM  

Post a Comment

<< Home