Friday, May 07, 2010

Favorit i Repris

Fredag - veckans basta dag! Ikvall ska jag in till stan och traffa V, en f.d. arbestskompis, ska bli kul. Vi ska motas pa Establishment och ga och kaka nagonstans i the Rocks om det inte ar knokfullt overallt. Planen infor imorgon ar att springa pa morgonen och sedan ta det superlugnt, fomodligen nagot liknande ocksa pa sondag.

Har borjat lasa en ny bok: PO Enqvists Nemos bibliotek. Av en slump hittade jag den i bokhyllan, jag maste ha kopte den for lange sedan eftersom jag inte kommer ihag att jag hade den. Trevlig helg!

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är bra du håller svenskan igång. Låter mysigt att äta i Rocks. det är så mysigt område.Ha en skön helg ni också. Själva satsar vi på att kratta trädgården.
KRAMARmamma

2:01 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - hoppas det gick bra att kratta!:) Kramkram

7:34 PM  

Post a Comment

<< Home