Wednesday, May 12, 2010

Fingers & Toes Crossed!

Nu blir det laddning den har veckan igen eftersom jag har langlopp pa sondag, Sydney Half Marathon. Det ska bli jattekul! Det har eventet ar ju mycket storre an de jag varit pa tidigare och har sakert 8000 deltagare. Dessutom har jag ju bara sprungit halvmarathon i cross country-terrang innan, det ar ju ratt stor skillnad att springa pa asfalt som det har loppet nu gar pa. Forra sondagen gjorde jag sista langpasset innan och det kandes jattebra, inte alls sa jobbigt som jag har upplevt det tidigare. Sa hall alla fingrar och tar nu for att det kommer att ga kalasbra pa sondag!!

Som vanligt kommer vastskebaltet och energipafyllning i form av gele att tas med under loppet. Aterigen, ingen risk for kollaps eller varmeslag eller att jag blir kompis med ambulanspersonalen! :)

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Älskade vän önskar dig all lycka på loppet. Själva har vi en skön ledig dag imorgon Kristi himmelsfärdsdag. Ska bara lata oss och njuta.
Kram mamma

5:43 AM  

Post a Comment

<< Home